Äntligen Inu Yasha

Jaa, då var den igång. Det blev inte Inu Yasha kväll, det blev Inu Yasha kvällar. Hehe. Såå jävla kuul. Har aldrig tråkigt med Lotta. Just nu är hon i duschen för vi dansade dansmatta alldeles nyss. Men blir grymt svettig. Ursäkta stavfelen med det är svårt att skriva när man sitter på en mini grej och får nästa han armarna över huvudet för att nå tangenterna. :D Men jag är lycklig ändå. Vi var uppe till typ 1 fast jag var så trött så vi gick och la oss. Vi vaknade typ vid tolv och tittade på Inu Yasha till typ 5! Haha, snart växer vi fast i våra fåtöljer. Vi har nämligen burit in våra tv fåtöljer till datorn så vi sitter bekvämt. :D Haha, japp och du blir det Princess Mononoke till tusen, en av världens bästa film och anime. Ioförsig har jag bara sett den på engelska med det gör inget för att den måste ha en av världens bästa dubbningar. Så sitter och lyssnar på Rod Stewart och väntar på Lotta. Nä, vänta. Nu blev det första introt till Inu Yasha. "I want to change the world" sjunger jag på här borta. Jag struntar i vad ni säger. Den är bra och jag hittade den fulla versionen på YouTube. Ha! "I want to change the world"

Tror inte jag har någe mer på hjärtat... !? Nee, tanke cellerna grubblar... Nix Pix kommer inte på något. Och nu blire Princess Mononoke <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0