Äntligen över

Shiet vad skönt. Denna morgon har jag spenderat vid tv. Har inte behövt att plugga. Yaay :D
Tittade på Valmont, eller var det heter? Aja, Colin Firth var med så den var värdig att titta på... Ävenom den inte var lika bra som stolthet och fördom <3
Ska ha julklapps byte med Lotta och Camilla idag, ska bli såg j*vla juul, så himla länge sen vi tre träffades. Okej, jag erkänner mina julklappar är världens tråkigaste... Så jag hoppas inte de bli allt för bersvikna ^^,
Var i stan igår och handlade med Lotta, vi har aldrig tråkigt säger jag bara :) Vi stod inne på hemköp och pekade på allt vi ska äta sen när vi inte har godisförbud längre. Godis <3
Vänta måste ut och sälja gran *springer iväg*
*pust pust* Så har sålt en gran :K jag äger att sälja gran. Vi håller på att sälja saker till våran polenresa och det går väl bra. Shit, klockan är snart tre och Lotta och Camilla kommer vid 4. hehe ^^
Måste upp och dammsuga lite med våran nya rymdvarelse och fixa lite så att det blir lite fräscht (stavning ?) och ajg måste duscha så blogga har jag inte tid för just nu. Skriver sen vad jag får i juklappsbytet ^^

Kommentarer
Postat av: Amelie

Tråkigt att jag inte "kan" komma. Men jag är inte så vidare pigg och sen har jag inte träffat mina umgåtts med familjen på ett bra tag.
Hoppas ni har kul i alla fall!

2007-12-15 @ 17:23:25
URL: http://ameliejakobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0