Gaahh = l

Är så himla trött. Fick sluta kl. 1 idag för att jag åker buss och vi hade ingen spanska så vi slapp åka tre bussen. Yaay, om det var någon som förstod det där ^^
Ska titta klart på Onegai Teacher (Please Teacher) nu, den är bara 13 avsnitt. Typ här hemma är det normalt, Oskar lagar mat och jag tittar på anime.
Gjorde absolut ingenting idag i skolan, seriöst, vi slutar imorgon... Vad är det frö menning att vi ens går dit på dan. Går bara dit för kören, fast kan inte alla sånger (a) hehe. Vi satt och ritade på hela EA-passet, kolla på en film på So:n, hade kör över matten, gympa som vanligt och sen slutade jag :D hehe. Ohh, ska plocka ögonbrynen idag så man bliver lite snugg till julavslutningen, orkar fan inte köpa nya kläder till det.
Kören låter för hemsk tycker jag. Niornas tjejer ska sjunga Julen är här, eller vad den heter, och det finns en person som inte är värst bra på att sjunga. Okej, jag är inte världsbäst heller, men jag vet när jag inte ska sjunga så högt eller vilken ton det är. Tycker synd om na för att hon vet inte det själv, men alla andra vet, hör. Aja.
Neee, nu är det Onegai Teacher och sen lite Eyeshield 21 om jag orkar, vilket jag kommer att göra. Jag känner mig själv. Föresten, vår studievägledare gav mig lite papper om flygledar, verkar as kul. Inte för pengarna, som skit många vill ha jobb för, så jävla tråkigt, att jobba med något som man själv inte är kul men man känar bra på det. Aja, så himla kul om jag kunde bli flygledare...

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-19 @ 14:10:16
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Amelie

haha, tänk om HON läser bloggen :)

2007-12-19 @ 18:40:43
URL: http://ameliejakobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0