Nästa år!!

Gaah, jag blir galen. Nästa Naruto avsnitt kommer ut den 10 januari!!. Usch, va läääääääänge. Nää, nu vill jag bara gå och dra täcket över huvudet och fira nyår. Det blir med Lotta :D haha, vad annars ^^, hehe. Vi ville kidnappa Camilla också med hon kunde inte. *snyft* Och så vill vi dra med Amelie med hon svarar inte någon stans. Och jag vågar inte prova signalerna med håret som jag och Lotta brukar göra. Inte så säkert utanför nätet. Aarrgg. Men Amelie om ditt hår uppför sig konstigt och ditt hår börjar skriva "Ring Alicia" så ring mig ^^, Tillbaka till ämnet: Naruto så var dagens avsnitt hjärtskärande. Eller dagens och dagens. Jag vet ... (Märkte precis att jag suger med datorer när jag gjorde något med Windows Media Player och det tog mig 10 min att göra så det blev som vanligt oxh inge konstigt *host*) ... Jag vet inte när avsnittet kom eftersom att jag typ dissade Naruto ett litet tag. Men nu, nu... Usch, jag hatar/älskar att bli så fast vid en serie. Det blir som en drog. En drog man alldrig kan få nog av. Nää, kanske inte en bra liknelse. Men det var übersorligt och überspännande och nästa kommer nästa (Wooho, jag hittade mina iPod hörlurar jag letat hela dan efter) år. Men jag ska förklara det sorliga. Det var inte sorligt. Joo, lite. Jag börjar bli schizo nu. (Gaahh, folk skickar med massa spam nuu. Usch, för det. "Nyårskyssen" Jag vill inte bli kysst på nyår eftersom jag firar det med Lotta. Haha, Bella skrev att jag kanske skulle hitta någon pudding i diket. hehe. haha)(nu ska jag sluta avbryta mig själv om saker som händer runt om, tillbaka till ämnet nu) Jaa, Naruto. Joo, det var så här. Spoiler varning för er som tittar/läser och inte kommit så långt. Alla ver ju att Saskue har gått över till Orochimaru för att bli starkare och bla bla bla. Och nu, avsnitt Naruto shippudden 40-41, fajtas Naruto mot Orochimaru och får ånger för att om han var starkare kunde han stoppat Saskue innan han gick. Och så kommer den kommentaren: I have spent all my life build this bond. I won't let i break. Kanske inte helt rätt. Och hans sorliga blå ögon och den skimrande Saskue som sakta går i väg medan han svagt försvinner i det svarta. Som för tre år sedan. *snyft* Förstår ni, förstår ni gått folk som tror att Anime/Manga är för småungar och perversa japaner. Nix pix, något mer är det än att känna pengar på det. Det är en själ, det är en själ i varje karaktär.
Jag vill tro det iaf. Jag kommer tro det.

Lars Winnerbäck, var har du varit hela mitt liv. Jag fattar nu varför Amelie gillar honom så mycket. Musiken, texterna och hans röst. Som ett. Jaa, jag lyssnar på Lars Winnerbäck.
Ska gå upp och fortsätta läsa i min bok som jag köpte till mig själv i julklapp. Cathy's book. Superbra. Fattar ingenting för det händer 1 miljon saker. Men det är bra iaf. hehe. Jaa, läste ut första delen i Sagan om klanen Otori. Kanske skrev det tidigare.. Kommer inte ihåg. *grubbel* iaf, längar efter att få läsa bok två. Det är det enda som är bra med att komma sent in i en bok serie. Att man kan sluka böckerna direk och sedan njuta. Som Harry Potter och Eragon blev/blir man tokigt att nästa bok aldrig kommer. Ioförsig kom sista Harry Potter boken ut i år, måste läsa den på svenska, men sista Eragon kommer ut nästa år, 2008. Can't wait.
I want to change the world. Mohaha, njuter här borta. :)

Neej, 1 minut över tolv nu är det dags att dra sig tillbaka. God natt

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hahahahahaha...
Jag ville ju att du skulle med sommaren 2006 på konsert men nää du! ;)

2008-01-01 @ 21:47:26
URL: http://ameliejakobs.blogg.se
Postat av: Alicia

Jag vet ^^, då visste jag inte hur bra han är :D

2008-01-02 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0