Snart nytt år

Har precis städat klart toaletten. Puu, tog mer än två timmar. Lugnar ner mig med lite julmusik nu. Fairytale of New York med The Pogues och Kirsty MacColl. Så himla bra.
Snart är det nyår har jag kommit fram till ^^, hehe. Jag vet inte om det här har varit ett bra år eller ej...?
John Lennon: So this is christmas, and what have you done? An other year over, and a new one just begun.

Såå, jag tänkte göra en liten lista över vad jag gjort i år.

Börjat nian.
Varit i England: Med två underbara vänner
Träffat nya vänner: Sandra, Erika och Jasmin från England. Och så klart Mattis från fäktningen + de andra som också går på fäktning. Tack Lotta för att du drog mig dit.
Haft godislöfte: Stolt över mig själv + att jag fick en iPod
Börjat ny sport: Fäktning, så j*vla kul
Börjat i kören: För- och nackdelar, men mest för delar
Varit med i Lucia tåg: Natten går tunga fjält. (Eller nå ^^)
Varit med när min bror tog studenten: Så himla stolt över bror min. Älskar dig fast vi bråkar =)
Träffat nya vänner på vår lilla skola: Linn, fan va kul du är. Om inte du hade tagit el på fysiken hade jag suttit och ruttnat fast på min stol.
Opererat tån: Japp, typ garva genom hela operationen. *host* Men om det inte varit för min tå skulle vi aldrig blivigt så bra vän med Victor i England.
Varit i Göteborg: Inte första gången, med på Reunion (stavning?) Party med alla från Torquay + fler. Träffade Victor och Karolina igen :)
Mitt första hångel: Jag vet, jag vet, jag är 15 men jag skyller på att vi bor i en lite håla där inget händer...
Läs nya manga och sett nya anime: Inu Yasha, OnegaiTeacher, (Princess, Princess) + massor
Fått ny mobil
Konfimerat mig:
(stavning? ^^)
Älskat och hatat mina vänner: Gör alla andars funkar inte vänskapen om man ska le hela tiden. Ibland har vi sjuk roligt och ibland vill man bara dra täcktet över huvudet men sams blir vi alltid <3
Ätit sushi för första gången: Var väl lite sådär ^^
Sänkt och ökat mina betyg
Läst många nya bra böcke:
Läser Sagan om klanen Otori nu, Spännande till tusen :D
Delat ut glass i clowndräkt: Jag vet ^^ haha, men jag fick bra betalt ^^

Näj, ska rulla köttbullar nu. Tilläger mer sen om jag orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0