Sova

Usch, måste dammsuga golvet snart. Jag och Lotta har ju haft Inu Yasha maraton och vi är icke klara än. Fast Camilla ringde och svängde över <3 så vi tittade på någon skum film där två hetro killar gifte sig av någon skum anldening. Det var skum.. Aja, nu ska vi sova, fast Lotta är überpigg. *dot dot dot* Fast Canilla har sån power att Lotta kommer bli en lätt match och snart ska jag få fortsätta läsa Sagan om klanen Otori. Den är bra och spännande så ... Fast imorse när jag vaknade så tänkte jag att jag inte skulle väcka Lotta och började läsa lite. När jag läser lever jag in mig i boken till tusen och ser eller hör inge annat. Och så klart, tyst som en panter, hoppar Lotta på mig och jag blir superskraj. Sen skrattade hon länge... Haha. Fast idag tittade vi inte så jätte mycket på Inu Yasha utan dansade på dansmatten istället hela dan. Lotta börjar bli bra och har gårr upp till Basic nivå. Jag är stolt över min elev... Eller nått sånt. Hehe. Nää, nu ska jag tvinga Lotta att borsta tänderna så vi kommer i säng. Jag fattar inte hur vi ska få plats med en säng till i mitt rum. Lottas tar upp allt...typ. Haha, aja, allt funkar om man vill. Mot Saga om klanen Otori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0