Tänkt

Har tänkt på en sak faktiska.. "Woohoo, första gången eller!", hör jag någon skrika eller vad. Nix pix. Blogg, en miljon, triljon... Aja, Massor har en Och det här är en av den. Jag skriver om mitt usla liv precis som alla andra (ta inte illa upp) om hur tråkig den här dagen har varit, eller hur kul den här dagen har varit. Orkar någon ens läsa ? (Jag sa: Ta inte illa upp) Vet vad ni tänker gott folk.. För jag tänker exakt samma sak.  Ejj, fan orkar inte tänka nuu. Betygen är satta och jag ska försvinna in i mitt rum och vara allmänt osocial. Hehehe, förutom när jag och Lotta ska ha Godis/Inu Yasha kväll :D
Jag tänker för mycket ...

Föresten, lägger ut lite bilder från igår när vi spelade mot lärarna, och alla var utklädda och från vårat julklappsbyte vi hade i helgen. Minnen, det lever jag av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0