Tragiskt ?

Har precis tittat klart på Spanning med Bridget Jones. Colin Firth = het ^^ börjar låta som Jasmin men men, Han i stolthet och fördöm äger. Aja, tycker det är tragiskt att folk tycker synd om sig själv. Jag vet, jag vet, det här ska inte komma ur min mun eftersom jag tycker synd om mig själv hela tiden.. Hehe. Men visst, jag festar inte varje kväll, eller dricker mig redlös så folk ska kunna skratta åt vad jag gjorde. Jag tycker det är tragiskt att folk tror att man har ett liv bara för att man håller på hela tiden och ska stå i centrum jämt. Okej, vi bor i en liten håla där ingenting händer. Men jag tycker det är så jävla kul att bara umgås me de som är mina vänner. Utan att göra något speciellt som man måste hela tiden eller vad. Eller vara någon man inte är utan skratta åt sina egna dumma skämt som alla bara tittar konstigt på en. Är det fel! Det var ingen fråga. Ska man tycka synd om sig själv för att man inte hamna med det "coola" kompisgänget från början? Jag vet inte? Duger inte jag, en vanlig tjej som inte dricker, röker eller inte har några skumma nyårslöften att sluta snusa eller blir den som dricker mest på nyår.

 Livet över överskattat.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Förstår dig precis. Kände mig sjujävla tragisk igår när alla drog iväg på partyy! Men vafan är jag hemma i nyår då jäklar. Det där med att dricka är överskattat. Kul kan man ha i alla fall. Festa innebär inte alltid alkohol. Eller okej för många gör det de men not for us!

2007-12-23 @ 00:07:31
URL: http://ameliejakobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0