Trött ^^

*gääääsp* Jaa, det blev inte så jätte sent igår med Lotta skulle ha hela dubbelsängen så det tog en kvart innan vi kom i säng överhuvud taget. GGrr. Haha, fast sen tog jag alla kuddar :K
Vi hade så jäkla kuul. Köpte massor med pizza och massor med julmust och massor med chips och gurka :D haha, vi tippade grönsaker. Suuper :) Sen tittade vi på tre systar och en mamma  och kärlek vid andra ögonkastet :) Vi spelade och en sjukt spel som lotta har. Så jäkla kul, om man inte skrattar till det har man ingen humor. Och så klar julklapparna. Hihi, jag hade köpt en stor mugg med den skum katt på som Camilla fick och en ljuslykta som Lotta fick. Och jag fick en Hello Kitty penna, polkagrisar (som jag sparar till jul :D ) och en elefantgosedjur av camilla :D och ett örngott som det står "Världens bästa kompis" på av Lotta. Haha, vi garva hela kvällen.
Och nu, nu ska jag titta på School days, tror jag den heter. En Anime jag inte hört talas som men låter bra ^^, haha + att jag ska tjocka chips från igår ^^, Jaaa, men jag ska faktiskt fäkta idag också så lite träning blire :D Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0