Välkommen till min nya blogg!

Jaa, välkommen till min nya blogg. :)

Så sitter här alltså med en fysikhäfte framför mig, yves larock - rise up är på p3 och med en lakris smak i munnen från sockerfria Gifu.
Så intressant var mitt liv alltså.

Så himla skönt att skolan snart är slut, tror jag skulle smälla av efter ett tag så blev lite überdeprimerad på bdb. ^^
Vi hade lucia träning hela dagen och det var skönt att slippa skolan, fast vi hade två prov >.< och imorgon blire upp klockan 5 för att lussa på bruket klockan 6. Yaay ^^
Haha, näämen det ska bli kul. Även och vi sjunger i en hög ton och de flesta klagar, tycker jag det är kul. Kul att få göra något än att sita framför skolbänken och lata. Kul att få sprida lite ljus.
Nä, nu ska jag förvandlas till mig själv genom att total skita i fysikhäftet och titta klart på Heros, vilket är grymt spännande...

Kommentarer
Postat av: Amelie

mine is update :)

2007-12-13 @ 18:47:07
URL: http://ameliejakobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0