Yes

Yes, haha. Jag hittade Princess Mononoke. Yes *jubel* Värsta slumpen också. :) Nu e jag super glad. Jag och Lotta ska ju ha Inu Yasha och godiskväll ikväll. Fan va kul vi kommer ha. Och vad illa jag kommer må. Men så tänkte jag att vi kunde titta på Princess Mononoke men var osäker på om den var här eller hos Gustav och jag hittade den. :D Yahoo

Vi var ju hemma hos Amelie på grålle, grolle, jag vet inte hur det stavas. Men iaf det var grålleriföreningens årliga möte... Aja, det var jätte kul och jag och Amelie och Axel tittade på film, spelade spel och jag såg lite på anime på ztv. Men så plötsligt blev klockan 4. Voops. Och vi fick ingen taxi och Oskar kunde inte hämta oss. Så klockan 4 på morgonen knallade vi hem. Hehe. Mjaa, det var kul ändå ^^

Just ja, tänkte skriva lite om vad jag fick i julklapp. Jag måste ha varit extra snäll i år för jag fick massor (bortskämda unge). Jag fick en popcorns skål, 2 pyjamasar, en tavelram, en bok (vilken jag köpte till mig själv), trosor, strumpor, en vintergrej som man har under jackan för att inte frysa, 2500 kr, en lite julgran, en flicka på en kudde, och en dansmatta :D Weeii, superglad. Haha, jag, Oskar och Gustav dansade länge men vi alla var verkligen dåliga. Jaa, jag fick en smink kurs av Oskar också. Så jävla glad belv jag över det. Han vet verkligen vad man vill ha i julklapp.

Nepp, ska ta igen en massa förlorade Naruto avsnitt. Jag har inte orkat titta på Naruto nu när det är Shippuuden och det hat gått så segt och inget har hänt. Men när jag igår såg en gammal avsnitt mellan Naruto och Kiba blev jag sugen igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0