Andra dagen

Såå, andra dagen är avklarad på gymnasiumet. Och jag blev glatt överaskad hur bra den faktiskt va. Jag känner att jag har kommit närmare med mina klasskamrater och vi skojar hej friskt. Lärarna var väldigt bra och jag gillar dem skarp. Vi har bara fått träffat tre eller fyra, men de verkar schyssta.  Idag har vi haft svenska, matte och datakunskap. Det var kul. Fast mellan lektionerna vet man inte riktigt vad man ska göra. Så vi går typ går omkring och inte riktigt vet vart vi ska.
Hjälp vad många personer jag hälsar på i korridorerna. Massor från kolsva och Sandra min gamla vän :DSuperkul.
Nej, nu ska jag natta tror jag. Det var super läbbigt idag. Jag var ensam hemma och åskan gick, hurray *suck* och jag bestämmde mig för att läsa en gamal barnskräckbok. Och sedan då det var som mest spännande var det något som smällde till. Och upp for jag skrämd som en liten kanin och sprang omkring för att se om det fanns någon skum person i huset. Självklart var det bara mitt skrämda sinne, men men ^^, haha
Nu ska jag sova Gnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0