Ullvi

Oh, det var verkligen länge sedan jag skrev något på denna blogg. Men nu när vi har börjat gymnasiumet så tänkte jag bli lite mer aktiv. Inget om sommaren eller nått har jag skrivigt. Fy skäms på mig.
Men det senaste är ju faktiskt att  jag har börjat på gymnasiet. Spännande va! Jag kom på den linjen jag sökt. VTG i köping och vi fick spendera två dagar med våra nya klasskompisar innan vi började skolan på allvar. Vi åkte till Vingåker och bodde på hotell. Vi hade team building med att bygga lådbilar och ha sjukamp i lag. Det var superkul med något annorlunda, och att träffa våra nya klasskamrater.  De är verkligen schysta och vi har rätt kul tillsammans. Många kände redan varanda och har gått på samma skola. Men men :D

Och idag började allvaret. Eller kanske imorgon då. För imorgon blir det de första lektionera och treorna och tvåorna kommer. Jag har märkt att man måste verkligen ta för sig och synas för att folk ska lägga märke. Annars hamnar man längst bak i kön och känner sig som en liten hund som följer efter alla andra. Men det är svårt.

Igår när vi kom hem från Vingåker gick jag hem till Lotta och överraskade. Vi pratade och tittade på Scooby-Doo och hade det myspys. Sen skjusade pappa hem mig och spenderade kvällen vid MSN och The sims xD Skojist och Ugly Betty fick komma in på ett hörn också :D

Nej, nu hade jag tänkt att titta lite på One piece. Lite gamla avsnitt som tar evigheter att ladda ^^, och Oskar har det nyaste avsnittet på sin dator och den ligger överallt xD
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0