Lite ditt och datt

Hej hej, nu har jag inte bloggat på länge men nu sitter jag själv hemma och tycker synd om mig själv för att jag har ont i halsen. Men halstabletterna (honung och citron) är supergoda. De kanske inte hjälper så mycket men de är goda och de räcker :D
Idag var det välkomsfest för alla ettor och det var verkligen kul. Vi sprang omkrring på skolan och tog kort på oss. Roligast var nog när Isabelle tog kort från balkongen och vi andra låg på marken och bildade VTG. Alla var med på alla kort typ och vi skrattade och hade oss. Superkuul :D Sen var det lite tipspromenad och sedan en slags 5 kamp. Vi var 4 i vårat lag och det blevvälddigt många high five.
(Nu börjar Xeffect, hehe. Tjejen var otrogen mot sin första kärlek och nu ska de träffas.) Lotta du har gjort mig galen. Annars skulle jag aldrig titta på ett sånt här xD
Em, annars har inte så mycket hänt. Mamma är i Frankrike och kommer hem på lördag :D Läängtar.  Jag och pappa är själva hemma och äter gott :K Pannkaka blev det idag. Alltså riktig pannkaka och inte dålig pannkaka. :) Aja, ni fattar säkert.
(Xeffect är scik alltså :O ) Och Oskar kommer hem idag. Yaay;D haha.
Jag har tänkt att göra en ny header, för jag har haft min så länge ^^ för jag orkar inte plugga. Och vi har verkstad hela dagen imorgon så jag har inget till imorgon. Ahh, ja, japanskan är superkul. Sitter med en gammal teater kompis Emma och vi har kulkul :D
Nej, nu ska jag titta klart på mitt pogram.
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha! Om 20 år när du är gammal och världsberömd så kan jag säga att det var JAG som gjorde dig galen :K Så får jag massa pengar från dina advokater för att jag inte ska berätta alla genanta och smaskiga detaljerna ur dit förflutna nöjd X'D

2008-09-02 @ 20:04:19
URL: http://frozenrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0