Ojojoj

Jag skäms lite över hur lite jag bloggat. Sa inte jag att jag skulle blogga supermycket när jag började gymnasiumet. Det funkade inte riktigt bra. Jag vill skylla på att "jag inte haft tid" och det tror jag att jag ska göra. Skolan har tagit upp vä~ldigit mycket tid. Förra veckan satte jag mig vid teven på fredagen och märkte att jag inte sett på tv på hela veckan. Oo Haha, Men det finns ju även något mer som jag vill berätta om. Nej, nu har jag målat in mig i väggen. Jag skojade att jag skulle bli själv hela livet men så bara fanns han där. Lyser upp min dag bara för att han finns. <3

Okej.. >_< börja inte blogga typ en halvtimme innan bussen går ... *suck* jag måste borsta tänderna och fixa mig... MEN PÅ TORSDAG SLUTAR SKOLAN YAyy :D Jag har inte ens berättat hur det går i skolan, på verkstaden och hur j*vla bra min klasskamrater är <3 Det har aldrig känts så bra som det gör nu. De här senaste månaderna har varit skit bra rent ut sagt och jag hoppas... O, den 2 januari ska jag och Lotta till Göteborg. D:D:

Sammanfattningsvis har det hänt väldigt mycket och jag hinner inte mer. Förlåt om jag skriver förvirrande saker, men annars är det ju inte jag :D

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Lotta

"O, den 2 januari ska jag och Lotta till Göteborg. D:D:" <---- bara för att jag ska skrilla eller? XD Mucho unhappy :K

2008-12-17 @ 12:55:55
Postat av: Din Alicia

OMG XD har läst kommentaren typ 7 gånger... Jag fattar nu :D:D:D

2008-12-26 @ 00:44:05
Postat av: Lotta

Hahahaha slowpoke XD Hihi jag ska skvallra för dina VTG-buddies :K

2008-12-26 @ 23:52:27
Postat av: Alicia

fniss Nej gör inte det. De kanske får för sig att jag är dum... Åh titta en fjäril springer iväg

2008-12-27 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0