iPod <3

Jag alskar verkligen min iPod. Haller paparty att pta Lottas tradlosa nu x] hehe.  Jag och Lotta kom precis pa  att vi ar tvilling sjalar. Tvilling souls om det nagon som far ut nagot av det ;'} haha. Min karaste iPod har tyvarr inga a a och o men ni far gora ert basta anda ^^, Jaaaa! Vad sagar ni nu ni med era iPod shuffles. Kan ni vara ute pa internet med era icke skarmar. Mohahahahaaha ( ta inte illa upp sma iPods, ni ar ocksa bra, pa ett eller ett annar satt). Men min ar bast :K
hihi. Nix, nu ska jag borsta tanderna och hoppa i sang eller luftmadrass eftersom jag sover hos Lotta :)

Gott natt sov sa gott vi syns imorgon. ?_? Haha. Var bara tvungen, den sag lite rolig ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0