Jag, vägen och Paolo Nutini

Guu, vad härligt. Var ute och sprang och det var superhärligt. Sprang ner till åkerlunds garage och tillbaka, ca 3 km, sen blev det en bit till till ett ställe där jag körde lite intervaller och sen hem till duschen. Nu blir det mat och gorillaz. När jag sprang uppför backen var det som om vinden slutade blåsa runt mig och det ända jag hörde var mina egna andetag och Paolo Nutini i mina hörlurar. Så grymt skönt. Det kändes som om jag kunde springa för evigt och aldirg stanna. Det har bara hänt mig en gång tidigare. Jag tror jag skrek ut då va skönt det var. Ibland måste man ge sig fan på att göra det.
Lotta har varit här hela helgen <3 har aldrig tråkigt med människan. Det blev Adventure Quest, en massa anime, Sailor Moon, Cardcaptor Sakura och lite Naruto amvs, haha och Björn Gustavssons klipp på Youtube. Och igår blev det Melodifestivalen och tacos och senare Rush Hour 3. Och Amelie ringde och vi diskuterade iPod och hur man ska få in filmer.  Amelie löste problemen och nu är det anime i iPoden på hög nivå :D yaay.
Hrm, jo, SPORTLOV. Älska.  Imorgon dag blir det sthlm med Lotta och mammsi, superkul. Och på torsdag fyller Lotta 16. Men du kommer alltid ha den mentala åldern 5 för mig <3
Nix, nu kurrar magen och mat kommer det att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0