Mvg+ barn :K

Än en gång önskade jag att bussen skulle köra in vid mitt hus och än en gång gjorde den inte det. Så jag tänker börja cykla snart. Under vintern blir jag superlat.
Haft matteprov, livräddning och muntligt spanska läxförhör. Matteprovet kändes bra men betyder oftast att  det inte blev så. Men jag vet att jag svarade rätt på de 3 sista frågorna på B-delen för vi kollade i facit efteråt x) och jag hoppas att han inte drar så mycket på om jag inte förklarat utförligt eller att jag har en massa slarvfel. Det är det värsta som finns. Livräddningen gick skit rent utsagt. Klarade inte ens vg >_< 1,22 usch, hata.
Men spanskan gick superbra. Dagens ljuspunkt :) vi hade en text vi skulle kunna utantill. Och så skulle man sätta in rätt ord i menningarna eller nå. Iaf jag var först ut, tack och lov. Och jag tror inte vår lärare hade förväntat sig att någon skulle kunna hela. Klart jag inte gör halva.  Aja, jag pratade på där och vår lärare var jätte glad. Och hon blir typ überglad så jag kunde typ inte sluta dra på munnen under resten av lektionen. Hon sa iaf att det var jätte bra och att jag hade superbra uttal och det var som om jag läste ur en bok. Väl förtjänt ett Mvg+ :D

Och imörra det bliver Romme. Yaay, nu åker brädan fram för här ska åkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0