Sorry

Ja, jag vet, jag är inte så aktiv här på min blogg med det ska jag ändra på nu iaf :D
Prata med Lotta i telefon igår. Och så klart ska vi bestämma något viktigt, men vi pratade i en timme och kom fram till ...? Precis, inte till något :D Det är därför jag älskar att prata i telefon med Lotta, vi pratar bara om en massa skit ^^ Som när vi sov över hos Camilla kom vi framtill att vi skulle färja Guds skägg rosa med lösglasögon och lösnäsa på... Fråga mig inte varför.  Lotta berättade för mig att i söndags på fäktningen hade det inte varit någon tränare där och hon och Mattias hade bara suttit och pratat och så hade de tyckt att det var så tyst när inte jag var med. Gaah, jag tyckte det var gulligt. Att det är någon som märker mig. Att jag är inte själv här i världen. :D Lotta jag levde i ensam i en soptunna innan jag träffade dig =)

Nej, nu ska jag till teatern + att jag hade behövt göra NO men kom på mig själv spela Adventure Quest... (stavning?) haha, jag måste lägga band på mig själv. Gaahh, och jag har ont i min arm för Jenny slog på den ^^ och en sträckning i jumsken (stavning?) för jag var ute och sprang igår = stolt över mig själv :K

Aja, snart kommer de.... Inte glömma manus Amelie <3 :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0