Usch!

Nee, det här har inte varit en sån bra dag. Har typ varit seg hela dagen, orkar inte le och skratta över saker som inte har menning. Jag orkar inte skratta när de kränker mig rakt framför mina ögon. Men ser inte ni? Sen, "ja, men visst vi kallar henne emo, vad ska hon göra åt saken." Jag menar, VÄX UPP. Ni går inte i sjuan och allt serveras på silverfat.
Om ni märker, jag är en människa, jag har känslor och tankar. Men för er i eran statusfixerade värld är jag ett hånfullt skämt. Ja, jag vet jag överdriver, jag är ju inte mobbad och de finns de som har värre. Men jag ber, ibland vill jag höra:
Du är en bra vän Alicia, inte fan vad stora vader du har Alicia. Är det det ända ni bryr er om? Jag måste få skriva av mig lite. Jag skriver er, jag menar inte alla. Och jag känner inte så här hela tiden. Jag älskar mina vänner, jag älskar att skratta med dem. Men ibland är det tillåtet att få tycka allt är skit en stund. Ingen människa kan hålla det inne.

Nu är det plugga no och engelska.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0