Dansmatta

Nää, nu lyssnar jag Disney musik igen. Haha, men sjung på Snart är det jag som är kung från Lejonkungen, så jag var tvungen att lyssna på den igen ^^,

Jag och Lotta har verkligen vänt på dygnet för igår var jag jätte trött men när jag la mig i sängen så vips klar vaken. -.-' Så läste en massa manga :D tills jag tvingade mig att släcka lampan. Har läst klart nr. 26 av Inu Yasha nu, kan inte vänta tills jag får läsa de andra för nu håller det på att bli lite mysko ^^, men ville läsa lite i nu tid så jag började på Power. Mysko. Det handlar om Kyo som blir tvingad att klä ut sig till kille för att hon ska kunna spela basket med kill laget på hennes nya skola. Hennes pappa spelade basket när han var ung med gjorde illa sig så han inte kunde längre spela. Så nu ska hans dotter spela för honom. Och så klart blir hon ju kär i en kille i hennes basketlag och som hon är rumskamrat med. Och han blir typ kär i henne fast han inte vet att hon är tjej. Men nu har hon blivigt avslöjad med det är bara han som vet. För det var en kompis till Kyo från hennes gamla skola som avslöjade henne. För kompisen ville att Kyo skulle bli avslöjad för att hon skulle kunna spela basket med kompisens tjejlag. Jag har bara läst 4 böcker och det är grymt krångligt O_o :D Aja.

Har kommit på en sak. På Lejonkunge - snart är det jag som är kung. Där fågel, kommer inte ihåg vad han heter.  Men när han sitter på pinnen, i sången alltså, och den åker ner från stupet skriker han inte i den svenska versionen. Vilket han gör i den norska, finska och den engelska. Orkar lyssna på de andra versionerna. Aja ^^
Haha, jag är skum. Lyssnade på Aladdin på japanska igår. Det var skumt...

Usch, är helt slut i benen för jag dansade dansmatta ikväll. I typ 2 och en halv timme. Man blir grymt svettig alltså. Körde lite quest mode när man ska utmanna städer få pengar och sedan kunna utmanna andra. Hehe, jag äger på det ^^, köpte en ny låt, tror jag? Jag vet faktiskt inte...*host*
Men innan det blev dansmatta åt jag godis och tittade på Tillbaka till Framtiden 2. Bra! Ettan är klart bäst men de andra är bra också, tror jag aldrig kommer att trötta på de filmerna.

Neej, nu blir det mer manga för min del. Ska bara vara allmänt lat de här sista dagarna tills skolan början. Usch, ett halvår till tills gymnasiet. Kommer jag att orka.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Påminner om Kill me Kiss me?!
Fågeln heter Zazu (stavning?)
Men i alla fall, fan vad sugen jag blir på att dansa dansmatta, klockan är TVÅ?!

2008-01-06 @ 02:00:02
URL: http://ameliejakobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0