En stund av ...

Fötterna värker och ögonlocken slår snart igen. Det är så jag känner just nu. Trött... men ändå lycklig. Har kunnat åstadkommit en bra fäktningspass (vann över Mattias, YEEESSS, en gång och är riktigt stolt över det :D hehe ^^ ) men också ett jobbigt. Det är som ett lugn råder över mig nu när jag sitter här och är på väg upp till säng. Jag oroar mig inte över något just nu. Bara om jag orkar gå till toan innan mina fötter exploderar. Måste köpa ett par nya strumpr har jag kommit fram till. Men när jag ser på spanskaböckeran orkar jag inte bry mig att jag kanske ligger lite efter. Att vi har inläminings arbete tills på måndag och muntligt förhör på onsdag. Aja, jag pluggar i helgen. Att vara för trött för att bry sig om något är ibland det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0