Hantis

Japp, på väg till Hantis juu, Lotta är inne på toan och gör det sista på sminket och Lars Winnerbäck röst låter ur högtalarna. Och jag har någe konstigt i ögat som jag inte vet vad det är med det är irriterande. *grubbbel* Blev skit arg på en gubbe i telefon idag.
Allt var lugnt, och jag och Lotta spelade Mario på ett gammal Nintendo. Skit kul, fast vi kommer ingenstands. *host* Aja, jag tänkte att jag skulle ringa ner till Hantis och kolla om man kunde lägga undan två biljetter till ikväll. Så jag ringde dit och den elaka gubben svarade. Jag med min änglalika röst ska snällt och vänligt om man kunde lägga undan två biljetter. Men till svar fick jag: "det är inte jag som håller i det där, jag vet ingenting" Jag frågade snällt om man kunade ringa till eller hur man skulle få tag på  de som hade hand om det. Men nää, "jag vet ingenting och jag vet inga number." As pisst jag blev.... Usch... Opps, vi måste nog dra nu... Synes och höres :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0