Hemma

Ögonen kommer snart slå igen och den kalla sängen kommer vara varm och mysig. Aja, om ingen förstod så är jag väldigt trött. Sitter här och lyssnar på Disney musik. "Känn en doft av kärleken, den kommer närmare."   Camilla spelade Disney musik igår och jag har inte fått det ur huvudet än.  Snacka om supermysiga dagar jag haft nu sen nyår. Jag och Lotta har gjort absolut ingenting och det har varit det bästa. Vi har spelat SuperMario konstant och sovit. Det är det ända, eller nej, vi spelade Håkan Bråkan också. :K JAa, det är väl så man kan sammanfatta det hela. Har spenderat hela jullovet med Lotta men nu sticker hon till sälen. Har fåt låna två kassar med Manga av Lotta, tack gullunge, så nu har jag jobb här framöver. <3
Det var  lite roligt för Lottas mamma sa att vi var de lataste ungar i världen. Men jag kontra att vi var sociala mot varandra iaf... Inte sant för den stunden för Lotta skrev ett sms till en kompis och jag var helt inne i Mario spelet ^^,
Jag som tänkt  skriva mycket men jag orkar inte så ska ta en Inu Yasha pocket och gå och lämna över mig till drömmarnas rike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0