Kändis ^^

Imorse var Rönnas Treo med i Rixmoronzoo. Och min pappa spelar med i just Rönnas treo så det var grymt kul. Jag och Amelie gick inte på gymnasium info om någon skola i kungsör, för jag ska ändå inte gå där, och satt och lyssande på pappa i radio. Superkul. Tyvärr höre jag inte allt och missade fredagsfräckisen med Gert som de skulle ha. För vi trodde de inte skulle vara med någe mer och vi var 15 min försenade till våran nästa lektion. Men det var svinkul att höra ändå. + att de spelade på Mosebacke i sthlm igår och det blev sucse ( stavning ? succse, succse, aja ) och de kanske ska få spela där igen.  Så himla kul. Har en kändis pappa nu ^^,  hihi. Så  mamma och pappa är på väg hem nu från sthlm. Läängtar. Jag och Oskar har fått leva sj'lva under den här tiden ( knappt två dagar ) men det har gått bra. Var  på fäktning igår och kom inte hem förns 10 och idag blev det, efter skolan, en massa Guitar Hero med Oskar. Gissa vem som klarar I love rock'n'roll på expert, yaaay :D Just, idag har Lotta tävling i sthlm,  tror jag att det var kungsbacken ? Aja, hoppas det går superdupermegayper bra. Heja på dom. Nix, nu blir det mer Guitar Hero.  Jag är så glad för min pappas skull, du är världens bästa.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du och jag och våra kändispappor!
en/ett ny bok/tvserie/band :D

2008-01-18 @ 22:22:56
URL: http://ameliejakobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0