Latmask XD

Jag borde plugga men orkar inte ^^, ska lära mig spanskan tills på onsdag för att imörrrn är det teater.  Så tjuvar salami från mammas pasta sallad och ska börja med So:n tror jag. Nej, spanskan var det. Voops. Har suttit och ritat på mitt flingpaket här ^^ men det blir inte så jätte lyckat. Harry Potter ser ut som en tjockis. Haha. Blev skit pisst på en  viss person idag.
Det börjar med att när jag kommer in till bilden sitter hon på min plats. Och när jag ber henne att flytta sitter hon kvar och kalla mig gnällig. Fast det är alltid hon som kommer 10 minuter för sent och får ta den plats som blir över. Usch.. Aja, sätter mig på Amelies plats för hon sitter på Ellas som är sjuk. Sen tvingar vår bildlärare mig att förklara för den här personen vad vi gör för hon var "borta" förut. Aja, då är hon iaf lite männsklig och de två hornen på pannan krymper en anning ( Jag vet lite överdriver men jag gillar sånt ^^ haha) Men SEN, det värsta kommer. Jag har slitigt som ett djur aför att få mina blåa flingpaket att bli vita och det har tagit för evigt. Aja, jag målar det sista idag. Och sen dra ivåg till Auli och skriver ut en bild som jag ska använda. Sen när jag kommer tillbaka, gissa vem som har kladdat rosa målafärg över hela mina flingpaket. Inte hela kanske med det var på Båda och det var knall rosa. TACK säger jag bara. Och när jag frågar varför hon gjorde så vänder hon bara ryggen åt mig och bryr sig inte. Jag måste stå på mig mera. Skulle vilja gå på en kurs där man lärs sig. Stå upp för sig själv och säga vad man tycker i just den punkten och inte fantisera om "vad jag skulle kunnat gjort/sagt" efter. Vilket jag är proffs x) hehe.
Aja, livet går vidare jag och jag tänker skita i henne fullständigt och totalt. Hehe, fick iaf beröm utav vår matte lärare över att jag gjorde diagnosen så bra och jag lämnade in den typ 2 veckor förre alla andra ^^ Hehe, Stolt Pluggis faktiskt.
Nix, Spanska var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0