Plugg, skidor och handboll

Näää, nu är jag JÄVLIGT pisst. Ursh, satt och skrev här som värsta ängeln med glorian nära de gyllende lockarna. Men så lyckades jag komma åt någe ***** knapp och raderade allt jag skrivigt... FHJSDH FSDJKHGJHGJ HDFJHGDFS
Så sur är jag nu

Aja, Grattis Björn Ferry som kom tvåa idag i masstarten för herrar. Vi satt och hoppa och skrek här borta. Superkul :D Och så kom han etta igår och Anna-Karin Olofsson kom tvåa idag i skidskytte. :D

Joo, fann mig själv att titta på handboll igår. Riktigt kul att titta på faktiskt. Nu kanske det inte gick så bra mot Frankrike igår med jag trodde på dom... Tills Catwoman började, men det säger vi inget om. Och innan jag lyckades raddera hela texten skrev jag så fint att jag hörde handboll inne från vardags rummet men nu tittar de på På spåret istället så jag kan inte skriva det... *grubbel* Men ska titta på det här på datorn snart.

Jag orkar inte *låter som en tre åring* jag orkar inte plugga. Började skriva på min Ghost story på fäktningen men den blev inge läskig så håller på att dikta ihop en annan just nu. Och smarta jag lyckades glömma min engelska planering i skolan... Och jag som skulle göra klart alla uppgifter *sur*. Blev klar med kladden till bortbytingen idag iaf. *stolt* så ska bara renskriva den. Och gjorde klart de flesta frågorna till No:n igår så dem hinner jag med på lektionen på tisdag :D Yaay.
Det är ju svin svårt att skriva om våran klassträff om 20 år. Ska försöka skriva lite roligt med jag är ju bara bra på att skriva überrdeprimernade så det här blir en utmaning. Mer då :S kommer inte på något men läste klart hela Tokyo Mew Mew serien, lite smårolig. ^^ hehe

Jag och Lotta kom på en sak på fäktningen:
När Mattis får sin nya värja ska vi dränka den i choklad. I världens godaste choklad så de som inte tycker om choklad tycker om den hära choklade. Iaf, så ger vi den choklad dränkta värjan till Mattias och äter upp den utan att veta att det är hans riktiga värja där i. Sen när värjan är i Mattias mage häller vi bensin på den och tänder eld på den. Och sist med inte minst. Det hemskaste. Vi puttar in Mattias på tjej toaletten och lindar in honom i rosa toalettpapper med rosa kaniner på och som luktar gott. Och sen häller vi spindlar på honom.
Jag tror inte Mattias tyckte om den idén och de andra frågade om vi var höga. Men jag och Lotta tyckte det var super :D Haha

Nix pix lingon svix. Nu blir det Ghost story och handboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0