Plugg

Egentligen borde jag inte. Gaah, men jag tröttnar så lätt. Borde verkligen inte sitta vid datorn och plugga. Läser om Vilhelm Moberg. En intressant prick. Skulle faktiskt vilja läsa utvandrar serien en dag. Ska göra det, bestämer jag du :D *stolt* Hoppar över teatern idag för att plugga och så sitter jag här. Har faktiskt skrivigt lite. Och sen bliver det spanska och engelska. Lyssnar på P3 Star och har det gött. Och Amelie och lollo är på väg till Örebro för att lyssna på E.M.D på ett gymnasium ^^
 Nej, nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Tror du vi åkte bara för E.M.D som alla andra äckelfjortisar?!! NO WAY!!! Och gymnasiet var inte byggt så vi va ju kulturhuuset. (petig)

2008-01-24 @ 16:10:53
URL: http://ameliejakobs.blogg.se
Postat av: Amelie

Tror du vi åkte bara för E.M.D som alla andra äckelfjortisar?!! NO WAY!!! Och gymnasiet var inte byggt så vi va ju kulturhuuset. (petig)

2008-01-24 @ 16:11:05
URL: http://ameliejakobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0