Skola

Nej, usch, imorgon är det skola. Igen *suck* Vi gick bara  4 dagar förra veckan men får ångest ändå. Helgerna går för fort. Lotta sov här igår (nix hon är inte beroende av vårat hus :K ) haha.  Vi tittade på tillbaka till framtiden 3 så jäkla bra :D sen såg vi stardust, tror jag den hette och spenderade hela kvällen, från 11 till 3 typ att spela Guitar Hero :D så jäkla kul. Hehe. Vi skulle vakna tidigt idag för att Lotta skulle på fäktning och hennes pappa skulle hämta henne vid 1. Vi vaknade halv ett. Så det blev inte så lyckat. Och hon glömde sin kudde ^^, Hhihi. Så idag blev det lite dansmatta, manga Tokyo Mew Mew, hihi den är lite smårolig, biologi och film. Så var lite lat idag. Men nästa vecka blir det stenhårt plugg. Jag ska. Nix Pix ska in i duschen nu för att senare läsa mer Tokyo Mew Mew. Joo föresten, Veronica fyllde 15 i veckan Grattis så vi var och fira henne i fredags. Mycket trevligt :D Men väldigt dåliga filmer, då menar jag det. Se dem inte.
Och imorgon ska vi få tillbaka engelska grejen. Tror jag ;S aja, vi fick enbart två lektioner att skriva ett berätteles, uppsats på. Hehe, gick väl så där. Eller ärligt. Den sög. Handla om en tjej som är ensam hemma och tre tjuvar bryter sig in och kiddnappar henne för att de vill ha hämnd  på hennes föräldra. Jag har ingen anning varför ^^, men det skulle de. Men då tänkte hon att de måste ha henne levande för att kunna ta hämd så då blev hon mega fjörtis så dom hatade henne och sen rymde hon på kvällen och sprang hem. Slut. Haha, och sen på engelska med 1 miljon stavfel. Moj moj moj. Haha Aja, vi får väla se.
Nix nu är det dusch som gäller. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0