Frid

Hängmattan gungar sakta i en skönt takt då musiken dånar från högtalaren, min bärbara dator ligger på en kudde på magen och gungar med. Det är frid för mig. Klockan är snart halv sju och än lyser solen. Än är det varm så man kan ligga med t-shirt ute. Redan har man glömt och fölåtit allt det regniga vädret. Men jag vet att imorgon kommer det att regna mer. Det gör inget säger jag till mig själv. Det gör inget.

Idag har jag, mamma och pappa varit i Surahammar på marknad. Vi stannade till en stund för att titta omkring. Jag hittade två tvilligdeckar böcker och en som jag trodde var en tvillingdeckar bok. Men säg inte till pappa att det inte var det för både jag och han trodde det och det var han som betalade. *Shh* ^^ hihi.
Jag och mamma festade på mjukglass medan det började regna och pappa hittade på några polare och drog iväg för att köpa några böcker.. eller hur det nu va.
Så jag och mamma tittade runt lite tills pappa kom  tillbaka. Jag blev sugen på att köpa ett smycke eller liknade. Men jag orkade inte. Det passade inte mig till smaken såå mycket. Annars var de bra.
När pappa kom tillbaka åkte vi till Västerås. Weeii :D I västerås åkte vi till Media Market.. tror jag det stavas^^... och fixade våran router. Jag fick även ett par hörlurar till min iPod för de hade gått sönder. Och jag fick en väska till min iPod så jag kan ha de på armnen när jag springer. Superbra :D
Vad hittde vi mer därborta.. Em, joo vi köpte sån där smak till våran Soda Stream. Apelsin fick det bli. Det funkade bra :D Gott var det också. Sen var det lite krimskrams också som jag inte riktigt hade koll på vad det var. ^^

Sen hemma skulle jag och pappa installerna den nya routern med det funkade inte så bra. Våra grannar kom och mamma och pappa stack och cyklade med dom så jag kunde få fixa routern i lugn och ro. Och till slut när jag trodde att hoppets låga slocknat funkade allt som det skulle. Och därför ligger jag här nu och gottar mig :D

Imorgon blir det att städa och om det inte regnar, som det förmodligen kommer att göra. Så städa blir det.
Och sen på tisdag blir det städa lite mer för att sedan på
ONSDAG åker jag och mamma till Stockholm och shoppar sönder stället :D

Nej, nu ska jag hitta på någon annat att hitta på ^^ :D hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0