Mätt, lycklig och galen

Jaa, rubriken säger allt om hur livet är nu. Helt perfekt om jag får säga så. Vad konstigt det kändes, jag har aldrig sagt att livt är bra. Jag borde verkligen göra det lite oftare.
Jag har inte bloggat på länge och Lotta har tjatat på mig att jag ska göra det. Så nu tog jag mig själv i kragen och öppnade min blogg. Jag vet inte riktigt vart jag slutade förra gången. Men det var någon gång under skoltiden. Men det får va. Det känns som om det var jätte länge sedan jag var i skolan fastän vi slutade för en 10 dagar sen. Shit, det är ju alldeles nyss. Jag tror att jag inte fattat att det är sommarlov än. En ända lång helg är detta. Men jag är glad ändå. Inga läxor ligger på hög, inga tidiga mornar. Det är bra, jag trivs.
Men det finns en sak som jag tvingas vänta på. Min nya dator. Men de säger ju: Den som väntar på någo gott, väntar aldrig för länge. Gaah, jag vet inte om jag kan hålla med. ^^, Ioförsig beställde vi den för en vecka sedan och det kommer dröja ca två veckor innan den kommer... Men vill ha den *låter som tjurig tre åring*.
Jag fick den av mamma och pappa i sluta-nian-present och jag är glad. Nää, ingen smily kan beskriva allt.

(Jag hoppar i tiden^^)
Just nu sitter jag och lyssnar på Akon, och någon mer som jag inte vet vad han heter, men låten dangerous. Den är bra och mitt nya offer. Så förmodligen så kommer jag att lyssna på låten ca 1000 gånger i rad tills jag tröttar på den och vill bara strypa den. Men nu är det bra och jag vill lyssna på det. Och då gör jag det.
Lotta sitter och läser SBRL (Weeeii, det är kul att skriva så, inte för att jag det det handlar om men det låter så proffitionelt, how heck do you spell this word :O, att skriva så. Så Lotta, läs mer sånt. OMG! Haha, att jag kunde skriva så, hihi. Jag har bestämt att det som kommer ut ur dessa fingrar får stå. Jag säger att det är Arvid som har kommit på och det är han som får ta konsikvensera. Fast nu har Lotta gått över till AQ och nu slås hon med en eldsrputande orm. Eller jag vet inte om den sprutar eld men den brinner iaf. Ahh, det var tillochmed två.
Jag själv, lyssnar på Akon, och han andra, och tittar lite på Samurai Champloo, och Lotta du hade rätt med stavningen ^^, eller tittar lite, jag menar tittar mycket. Men nu är jag på avsitt 21 och det är typ... 26?27?28? Aja, det är några kvar och det är mycket spännande. Jin, dog inte. Mugen är på väg att dö... typ och Fuu, vet jag inte riktigt... Vilken bra förklaring jag har.  Riktigt stolt över mig själv^^,
Och sen blir det lite Skattkammar planeten. Åh, älska den filmen. Om du inte sett den så SE den. Jag lovar man blir så förälskad.
Oj, nu vet jag inte vad jag ska skriva. Hum.
Jo, den här helgen, som för övrigt har tagit slut eftersom att hon är 7 minuter över tolv. Men jag har sommarlov så, ja, so what. Lotta har varit här, om du inte redan gissat det. Och vi har inte gått utanför stugan. Haha, oj, det är faktiskt sant. Men det har blåsigt och varit kallt ute (a) Så, vi har tittat på film, spelat SuperMario, spelat AQ och ätit popcorn. Mellan filmerna har vi sprungit från tv:n till datorn för att, ja hon läsa och jag titta. På olika saker... Alltså. Haha.
Ne, vet du vad. Nu vill jag titta klart på mitt Samurai Champloo avsnitt och Mugen var inte död. Weei.

Jag bloggar sen om vad annars som har hänt, som tex Mattias student... Öhh, det är typ bara Mattias student som har hänt, än så länge. Haha. Men han tillägnar jag ett helt eget blogginlägg till.

GodNatt gott folk. Eller förmodligen kommer jag och Lotta vara uppe en lång, lång stund till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0