Orkar inte...

Nu har jag plockat klart ute på grusgården och inga grässtrån sticker nu upp genom gruset. Eller jo några ^^, Det tog typ 1 h och 45 min och sen ska jag skriva upp det på mitt schema.
Men nu har jag deckat i en fåtölj i vardagsrummet och orkar inte resa på mig. Gissa vad, joo mensvärk.. HATA, + att en fluga vill känna mig lite bättre och flyger upp i ansiktet på mig hela tiden. ARRRGGGHHHH.Så känner jag just nu. Jag hoppas bara ingen får för sig att ringa hit för den bärbara telefonen ligger i köket.
Vad jag tycker synd om mig själv just nu. :'(
Jag hade tänk att jag skulle städa lite idag men jag tror jag hoppar det och gör det imorgon istället. Nu ska jag istället tycka lite mer synd om mig själv och slöa omkring på Internet ^^

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0