Slut, äntligen

Nu har jag lite tid över, äntligen. Den här veckan har varit olidlig och oändlig, men nu sitter jag här och en bra-dålig låt spelas på p3 men jag hoppas något i min smak kommer snart.   :)
Okej, jag såg på mitt senaste inlägg att jag hade haft Spanska prov. Resultatet: Alla rätt :D WWeeii *sprigner runt i cirklar med armarna i luften* Mycket stolt över mig själv. Vi har även gjort en planch om material och jag gjorde pärlor som jag fick mvg på och sen hade vi en muntlig redovisning på ämnet  som vi arbetat med mvg på det också :D Fastän jag var übernervös.  Aja, nog med skolan nu. (Ville bara skryta om mig själv och Mattias har sagt  att när man har något att skryta om så ska man göra det :K)

Igår var det köpingsyran och jag sov hos Lotta i stan, lika trevligt och kul som vanligt :D Men först sov hon här och sedan på lördagsmorgonen vart det lite rörigt med in till stan kom vi iaf. Jag köpte ett par skor till skolavslutningen och sedan när mamma åkte hem träffade vi Camilla på stan och tog en fika. Muy trevligt och en massa skratt. Vi var nere på stan en stund men det blev varmt och vi gick hem till Lotta som fick städa sitt rum medan jag och Camilla kollade på skräkis och skrattade till den. Vi åt korv och våfflor som var mkt gott. Sedan drog vi ner till stan igen och där stod bror min med en present till Lotta: En tröja där det stod "Alicias pojke" och en hjärta :D som var rött. Fredrik blev glad <3 Jag köpte en lite drömfångare och Lotta solglasögon och Camilla smycken och sen tryckte vi en tröja till Mattias som hans studentpresent :D Den blev skit snygg :D
Vi gick hem till Camilla, vi gick en mil den dagen tror jag. Vi åt melon och väntade på Jon. Och han kom och var supersöt och social och en riktig 12 poängare. Camilla din lilla lycko ost. Jag är så glad för din skull. Men jag och Lotta fick inte duscha med dem så vi gick till staden igen och blev hungriga. Så vi delade på en pizza på Verona och det var gotteligotti. Sen var det Timo Räisänen och han var bäst :D Jag var tvungen att köpa en tröja och fick en autograf på :D och sen tog Fanny kort på mig och Lotta och Timo. Weei. jag och Lotta gick hem tidigt och det var jätte skönt :D
Kvällen var heltrevlig, tack alla som gjorde den så <3

Men nu har jag tagit en viktväktar kaka som jag ska äta :D kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hade också superkul! Fast vet du vad? Jag blev illamående på söndagen (efter att du hade åkt) och fick stanna hemma -.-' Det var jobbigt.
Egentligen skriver jag bara den här kommentaren så att min fina Bloggadress ska komma med, men det får du ta XD

2008-06-03 @ 23:10:46
Postat av: Amelie

Härligt!!!

Då kanske du vill grejja det någon rastlös tråkig

dag.. Gör nåt som passar mig:

Amelie "rallyprinsessa" Jakobs :)



om du behöver bilder skickar jag :D

2008-06-12 @ 10:26:39
URL: http://ameliejakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0