Sommar utan värme... det gör inget

Oj oj, det blev en lång rubrik... det gör inget :K Haha
Jag är glad. Faktiskt :D Lotta kommer och våldgästar huset imorgon, ser fram emot det :D Weeii
Jag gick min älskade dator igår.  Hittade en grymt rolig grej på datorn idag.
Var ute och sprang igår, jag är så duktigt :D Och var på promenad idag med mamma. Så pigg känner jag mig.
Börjat läsa på Ka... K... Jeane... Eller hur det stavas. ^^, Lite smårolig.
Det blåser och är kallt ute.. Men det är bara ett av de många undantag till att jag får vara inne och leka med min dator<3

Det ända utantaget är att Camilla har gått och blivit sjuk så hon var tvugen att besöka sjukhus. Hon gör mig så orolig. Men jag tror att hon är på bättrings väg iallafall. Och som tur är har hon Jon med sig. Stor BamseKram på dig Camilla.

Men nu lite skryt om mig själv :K Jag lovade Amelie att jag skulle göra om hennes blogg och det blev äntligen klart idag. :D Det blev snygg om jag får säga det själv. Men bäst av allt är att en har kommenterat på Amelies blogg hur snygg den är. Jag blir så glad. Mattias sa en gång att om man har något att skryta om så ska man göra det. Så jag kände att nu gör jag det.

Men nu äre hopp i säng med oss alla. GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0