Kör

Ja a, här sitter man nu men en brödbit i handen och en mattallrik framför. Mums! Mamma och pappa är hos mormor och morfar och ska sedan handla, så själv hemma är jag också. Men ni vet hur jag är, ensamheten trivs jag i... För tillfället.
Idag har jag städet huset än en gång. Det tog typ 2 och en halv timmar + att jag överaskade mamma med en blombukett.
Och sen när pappa kom hem hade vi en körlektion. Den första. Vi började med att starta bilen, känna lite på pedalerna och växeln. Jo, men det gick bra för att vara min första. Kopplingen är en pedal som jag bara vill dra bort, usch vad den är jobbig. Men utav pappa fick jag en "en perfekt växling" som jag tog åt mig mycket. Men den självkänslan gick bort när jag var supernära att köra ner i hästhagen + att det stod en häst nära vägen och stirra på mig. Det var läbbigt. Jag tog den väldigt försiktigt och vi körde några varv här. Pappa sa att det var bra för att vara första lektionen och jag litar på honom.

Nej, nu blev det Glamor och jag måste se hur det slutar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0