Bästa Medicinen

Jag har kommit på det. Bort med alla värktabletter och sprayer. De funkar ej, nu har jag det. Allt började med:
Jag, mamma, pappa och Oskar var på väg in till stan för att fixa lite saker. Och så kände jag det smygade. Mensvärk. Jag hatar det mer än någon kan tro. Så jag genomled för jag orkade inte klaga. Vi var på väg till hemköp när mamma stannade utanför Din sko och pekade på ett par grässliga skor och skrattade. Jag högg på betet och sa att jag och Amelie hade sett ett par supersnygga skor förut och blinkade vackert med ögonfransarna. Vi gick in, men tyvärr fanns inte skorna i min storlek men jag hittade ett par andra snyggingar.  Och plötsligt var värken borta. :D Jag sa inte att det var billigt men skonsam mot magen. Haha, Skorär hemligheten och jag gillar den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0