En stund av ...

Jag orkade inte komma på ett ny storslagen rubrik, så det fick bli en gammal ^^

Kom hem från fäktningen alldeles nyss, mina fötter värker och magen kurrar. Så en snabb dusch får det bli och sedan mat och kanske lite skrivning på so:n. Yes, jag är snart klar. För om jag blir klar kan jag koncentrera mig på svenskaplaneringen jag än inte har gjort klar. Fy skäm Alicia. Men det tråkiga med So:n är att jag  skriver bara de dom vill höra. Usch!  ;S Lite mysko men jag har bara att skriva lite mer på "Egna tankar och reflektioner" sen KLAR. Och jag hoppas jag gör det bra. Har också gjort en framsida till hela arbetet, vilket är en bokrecension >_< , som vart schnyggo och mamma skrev ut den i färg på jobbet så den blev ännu mer schnyggo :K

Nej, nu sitter jag bara och funderar på ingeting så nu ska jag masa iväg mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0