Mer

Det var mer bloggändringar. Jag kan aldrig sluta. Jag är en Ps nörd så det bara skriker om mig. Om det blev snyggt får du avgöra. Troligt viss kommer jag sitta men Photoshop fönstret upp ett bra tag till. Men fick tag i några nya penslar och jag är kär. :) Därav blommorna som är överallt på min blogg just nu. En period som kanske kommer gå över. Vem vet. Jo, jag måste få säga att pga Amelies blogg blev jag inspirerad av att göra om min Header. Så tack Amelie <3

Idag blev det springning med Lars Winnerbäck i iPoden. Än en gång regnade det, men faktiskt var det skönt. Jag har också gjort klart de enskilda frågorna till So:n och sen har jag inte orkat gjort något mer i läxväg *host*
Jag och Lotta var och såg på Rönnas treo på Ögir i fredags, som vanligt totalägde de scenen och publiken skrattade så tårarna rann nedför kinderna. Efter Ögir sov Lotta hemma hos mig och hon blev väckt så fint genom att en kudde flög på henne *oskyldig min*. Sen spelade vi Adventure Quest hela dagen ^^ , vi är inte spelberoende (a). Även om vi sitter vid varsin dator och slår ihjäl monster både högt och lågt så är vi iaf sociala mot varandra ^^
Efter att Lotta åkt hem, *snyfft* blev det film och sedan Melodifestivalen. Höjdpunkten var att Carola inte gick vidare, Go Nordman! Men att Sibel gick vidare tyckte inte jag om. Hellre Ola, faktiskt.

Nej, nu är jag super kissnödig.
Puss å kram och nyp på stjärten

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sibel hade spikat fast det rosa Gudsskägget i golvet -.- Nordisk blick

2008-09-15 @ 15:19:31
URL: http://frozenrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0