Öppet hus

Imorgon, Lördag, är det öppet hus på skolan. Weeii...*host* Det blir Ea först på morgonen sedan gymnastik, vilket jag kanske inte ska vara med på pga av att jag är sjuk... Igen, undra vad händer då. Sedan blir det Spanska och vår lärare har bestämt att alla ska leda en 5 minuters lektion var. Aja, jag och Veronica har iaf gjort vårat eget land, Verlicia som vi ska berätta lite om. Jag vet att det låter übertöntigt med det kan inte hjälpas och vår lärare älskade idén så vad gör man inte ^^, Till sist blir det lite matte. Låter mycket, men vi går från 9-13 och sedan på måndag är vi ledigt *übersmile* Medan, nu ska jag reta dig Lotta, de på kabbe går senare på dan, Efter skolan. Hehe, HAHAHAHAHAHA.

Har varit sjuk denna vecka, och var inte på fäktningen igår vilket jag tycker är sorligt. Och imorse vart jag superhes och gick och skrovlade hela dagen. Plus att jag tappade min ring i skolan. *snyft* Så klart skulle vi städa i skolan och då så skulle jag lägga min ring i fickan, men sedan när jag tittade efter låg den inte där *snyft, snyft*.

Nej, nu blir det slappa framför AQ och en skön stämma av Lykke Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0