Ett år äldre

Jaha, då var man ett år äldre då, eller igår rättaresagt, men är man någe klokare för det. Skulle inte tro det XD Egentligen har jag inte tid med det här. Men det spöregnade idag så pappa fick komma och hämta mig från skolan så jag slapp cykla :) vad lat jag är ^^,
Idag var det två varv i skogen, fastän jag inte tränat till det och var sjuk för inte så länge sedan var det här min bästa tid. Jag ryggade Veronica på första varvet och Ellinore på andra. Men jag sa till mig själv att jag skulle plåga mig till det yttersta för att få en bra tid. 19:35 :D Mitt bästa och Mohamed sa att det var bra, VG Yees. :D  Det var så kul i slutet när vi kom i mål stod Joel där och höll ställningarna. Jag kom in spurtande helt slut och slänger mig på marken.
Joel: Lägg dig inte ner på marken, du blir förskyld.
Jag rullar omkring och vägrar resa mig.
Louise kommer inspurtande och lägger dig på marken.
Joel: Lägg dig inte ner på marken, du blir förskyld.
Louise flämtande: Vem bryr sig!
Johannes kommer inspurtande och lägger sig på marken.
För tredje gången säger Joel: Lägg dig inte ner på marken, du blir förskyld.
Johannes... Ligger kvar.
Joel: Varför lyssnar ingen på mig *suck*
Det var lite kul tyckte jag ^^

Sen hade vi spanska prov idag.  Det gick  bra , vågar jag  säga superbra. Tror inte det, men det kändes så. Var säker på allt och skrev på allt, förutom vad fåglar heter... för det vet jag inte XD Men annars så :D Men vi får väla se hur det går. Och imorrn får vi reda på Soproven. Hjälp! Det var på hinduismen och ajg hade pluggat as mycket. Men det kom konstiga och svåra frågor som jag inte var beredd på. Men jag skrev på allt och det är ju det viktigaste. Men jag vill så gärna ha ett bra betyg. Snälla, *ler med ängla ögon* Haha.
Neej, nu får jag dåligt samvete. Nu måste jag plugga
Hej hopp i lingonskogen (undra varför man säger så x))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0