Sjuk

Nu är jag hemma från Polen och allt. Det var mycket kul, inressant och väldigt läskigt. Och det bästa med att komma hem var att få höra Lottas underbara röst i telefonen. Vi pratade i 4 timmar om ALLT.
Men som alla bra början blir det konstigt slut. Jag har blivigt sjuk. Yaay! Nästan 40 graders feber i två dar nu. Det är hemskt, kan inte sova utan att ta en ipren så det har det blivigt väldigt mycket nu. Pappa är i skolan och hämtar läxböcker för jag förmodar att jag inte kommer kunna gå till skolan på ett litet tag. Men jag hoppas, för det sista jag vill nu är att halka efter nu när snart betygen ska sättas.
Men titta vad jag fick se. Det är det 6 maj idag och jag fyller om två veckor :D Grattis till mig
Nej, nu ska jag masa mig iväg till teven, har legat i säng hela dan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0