Teater

Går var det teater premiär på musikalen Intet. Det gick superbra tycker jag för oss. Och superkul var det också. Det var första gången jag var med i en musikal och jag ska vara ärlig. I början  var jag emot hela musikal grejen. Men nu när vi har spelat så "WWWEEIIIiii" Det var superkul :D Nu har vi på söndag, måndag och tisdag kvar. Men det bästa är ju i slutet när vi spelat klart och vi får applåder och blommor. Folkets jubel, det finns inget bättre, jag lovar :D
Nej, nu ska jag äta frukost och bänka mig framför teven. Ohh,v ad sugen jag blev att spela AQ ^^ Hehe, NEJ! Idag ska jag plugga innan mina kära vänner kommer ikväll så ska vi ha mys pys och titta på film och äta tårta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0