*Gäääsp*

Det är en still morgon, den 10-gradiga luften blåser sakta runt sitt höstiga väder utanför fönstret. Några löv har fallit till marken men ännu är det många gröna löv kvar på träden, som för att förlänga sommaren. En man på cyklen drar jakan tättare runt sig och ökar takten för att inte förlora den värdefulla värmen han har i kroppen. Jag ser upp mot den molniga himlen och GENOM MOLNEN BRYTER DET FRAM ETT UFO! Utomjordingar på tandemcyklar kommer välande ut ur den stora luckan. En utomjordig viftar glatt med en gurka i handen. Jag stirrar och känner igen den gurkan.
"Så det var ni som tog min och Lottas gurka igår på hemköp!", ropar jag arg till dom. Men utomjordingarna skrattar.

Japp, utomjordingarna kom för att bekräfta att det var de som snodde min och Lottas gurka igår. Ni förstår att när utomjordingar har gjort något elak vill de skryta om det och kommer tillbaka.
Och så slutade mysteriet med den försvunna gurkan på hemköp :D

Nej, jag hinner tyvärr inte berätta mer om min, Lottas och Camillas myspys igår, där jag och Lotta gjorde mat och lagade. Gott blev det iaf :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, för att inte tala om att matens utseende (jag är så stolt över mina nyupptäckta krafter ^_^) blev en fullkomlig tiopoängare XD Det har aldrig varit så gott att äta lite film och titta på mat :K

2008-09-13 @ 14:34:53
URL: http://frozenrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0