I skolan

    Jaa, just nu sitter jag i skolan vid en dator och mitt armband klirrar en massa så jag fick kasta av mig det. Om det är någon som är intresserad av det. Sofia sitter här bredvid och nu är hon inne på min bdb kan jag tjuvkika xD

ÅÅhh, jag måste berätta. Igår var det teater jaay ;D Och vi fick våra manus. Midnatt råder... heter den och jag lovar att den kommer att bli superbra. Den handlar om några leksaker i en leksaksaffär som möter fantasin. Superkul och karaktärerna är prefekta och roliga. En underhållande familjepjäs vill jag lova. Och vi kommer göra en perfekt. Gud, vad optimistik jag är idag^^
Vi har precis haft engelska prov... eller prov och prov är det väl inte. Utan mer som en diagnos om vad vi kan och inte kan och hur vi kan förbättra det. (Jag kan verkligen skriva fort på detta tangetbord, det är skoj xD Yaaayy) Och vi får veta resultatet imorgon ^^
Men jag kände mig så elak mot Camilla igår. :'( Det kändes inte bra. Men jag hoppas att hon inte tog illa upp för att förlora Camilla som vän är som att förlora allt. Gomenasaiii Camilla.

Nej, snart är det lunch så måste dra. HEj hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0