Mys med Amelie :)

japp, jag sitter här med Amelies lilla dator på min mage.. eller på låren men det lät inge bra.. Och det är inte relevant.. NEJ haha jag bara drar iväg ^^

Haha, Amelie är här  och vi har tittat på film och ätit gott och blivit medlemmar på facebook. Ska jag vara ärlig fattar jag inte sidan så mycket men det funkar :K  haha, men har lagt upp några bilder och har hela 5 vänner :O *stolt* Haha, fast seg som jag/vi *fniss* är så är vi isist med det men shit the same :K


Haha, jag har kommit fram till att jag är pinsam och att jag tycker att det är lite kul att börja skolan igen efter jullovet ^^, och jag har kommit fram till att jag har saknat teatern och alla människor men håller fast vid att ta ett uppehåll nu över våren. Jag har även kommit fram till att Lotta är min gurka och att jag vill pussa filip mer :O Kan man säga så XD hahaha. men det blir som ett beroende :O Hahahahahahahahahaha, jag säger ju att jag e pinsam :K Hoppas han inte läser detta :K Men socker gör mig glad och därför skriver jag som jag vill! Haa ^^^


Men faktiskt så har jag saknat mina nya klasskompisar VTG ni äger och jag kunde inte hoppats på bättre :D Tack för att ni finns och att ni valde VTG :) Oohh, Jaa på fredag fyller Eriko år :D jag lovade én vit häst med rosa man och med lila stjärnor på, men jag tror att jag kommer att göra henne besviken ^^, haha. Och så snart fyller jenny år och jag och louise sider planer på hur vi ska skämma ut hennne :D Haha, just. Jag har kommit fram till att jag är bra på att fira födelsedagar ^^

När filip fyllde tejapde jag fast en leksaksbil och en ros på hans skåp :K Haha, hot wheels. Ingen säger nej till det ^^ haha, det var superkul för jag och Ida-Lie smög ut från engelska lektionen för att tejpa upp allt. Och sen råkade det komma lite folk och vi sprang bakom ett hörn och asgarva hela vägen XD Tack för att du hjälpe mig <3:)
Och när Louise fyllde år (och en pinsam sak hände att jag glömde bort :O) Men på hennes födelsedag köpte jag en muffin och satte i ett ljus och tände det. Kollade upp vad hon hade för lektion och gick helt enkelt in och sjöng XD Fick höra från Ida-Lie och Erika som följde med att några i hennes klass trodde jag var full eller nå XD vad gör man inte för sinna vänner <3 :) haha.

Amelie tittar igenom en massa bilde på min dator. Minnen. Vad gör man utan dem. Jag tror att hon checkar in Polen bilderna. Och nu säger hon att hon såg fet ut då XD HIhihihihi
Nej, nu fick jag idétorka och vet inte riktigt vad jag ska skriva ^^
Hare bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0